Istotą naszej działalności jest dostawa ciepła systemowego do budynków mieszkalnych, obiektów handlowych i użyteczności publicznej oraz utrzymanie w sprawności technicznej urządzeń systemu ciepłowniczego.
Naszą misją jest zapewnienie komfortu cieplnego mieszkańcom Szczecinka poprzez dbałość o bezpieczeństwo energetyczne systemu ciepłowniczego i rozwój sieci ciepłowniczej. Dążymy do ugruntowania pozycji lidera na lokalnym rynku ciepła, poprzez ciągłe podnoszenie zaufania swoich klientów.
Konsekwentnie realizujemy politykę zrównoważonego rozwoju, kładąc nacisk na minimalizowanie wpływu naszej działalności na środowisko naturalne. Stale poprawiamy efektywność systemu ciepłowniczego i propagujemy zasady racjonalnego korzystania z energii. Jednocześnie stale rozbudowujemy system ciepłowniczy zgodnie z kierunkiem, w jakim rozwija się miasto. Jako nowoczesne, stale rozwijające się przedsiębiorstwo, wprowadzamy najnowsze rozwiązania technologiczne i organizacyjne. Skutkiem naszych działań jest stały wzrost wartości firmy przy zachowaniu stabilnego poziomu rentowności i płynności finansowej.
Działania rozwojowe realizujemy w oparciu o wyznaczone cele, w szczególności dotyczące:
Zarząd MEC Sp. z o. o. zapewnia, że posiada niezbędne zasoby dla realizacji Polityki Jakości, aby wszyscy pracownicy mogli się angażować w osiąganie ustalonych celów jakości, bhp oraz środowiskowych.
Założenia Polityki Jakości są ogólnie dostępne, znane, wdrożone i utrzymywane przez wszystkich pracowników. Polityka jakości jest poddawana cyklicznym przeglądom i w razie potrzeby podlega aktualizacji.
Zakres polityki energetycznej obejmuje działania związane z dążeniem do poprawy oraz ciągłego doskonalenia efektywności energetycznej.
Wyrażając troskę o środowisko naturalne zobowiązujemy się do stosowania obowiązujących przepisów prawnych i innych wymagań związanych z wykorzystaniem, wydajnością i zużyciem energii w trakcie prowadzonej działalności.
Główne cele obejmują:
Zobowiązujemy się do zapewnienia niezbędnych zasobów i zagwarantowania dostępności informacji wymaganej dla osiągnięcia celów i realizacji ustalonych zadań energetycznych.
Założenia Polityki Jakości są ogólnie dostępne, znane, wdrożone i utrzymywane przez wszystkich pracowników. Polityka jakości jest poddawana cyklicznym przeglądom i w razie potrzeby podlega aktualizacji.
Polityka energetyczna jest poddawana cyklicznym przeglądom i w razie potrzeby podlega aktualizacji.