OGŁOSZENIE
PRZETARG W TRYBIE ZAPYTANIA O CENĘ
1. Przedmiot zamówienia:
- Dostawa ODZIEŻY ROBOCZEJ BHP (wg formularza ofertowego)
2. Wymagania minimalne: Cena.
3. Opis sposobu przygotowania oferty.
1. Oferenci ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
2. Formularz ofertowy do pobrania w siedzibie firmy lub na stronie internetowej.
3. Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy, zgodnie z wymaganiami ustawowymi.
4. W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów wspólnie, ofertę oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania każdego z podmiotów.
5. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.
6. Cena oferty musi być podana cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem podatku VAT.
7. Każdy oferent może złożyć w niniejszym przetargu tylko jedną ofertę.
8. Kilka podmiotów może złożyć ofertę wspólną, w tym przypadku podmioty te ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania.
9. Oferty składa się w sekretariacie w jednym egzemplarzu.
10. Opakowanie zawierające ofertę powinno być zaadresowane do Zamawiającego na adres:
Miejska Energetyka Cieplna Spółka z o.o
78-400 Szczecinek
ul. Armii Krajowej 81
oraz zawierać następujące oznakowanie: „ODZIEŻ ROBOCZA BHP” opatrzone nazwą i dokładnym adresem Oferenta.
4. Termin składania ofert: do dnia 28.12.2021 r. godzina 10.00
5. Otwarcie ofert wraz z oceną jakości i funkcjonalności oferowanych produktów:
w dniu 28.12.2021 r. o godzinie 11.00 w siedzibie firmy.
5. Termin realizacji zadania: od podpisania umowy do 01.10.2022 rok.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu bez podania przyczyn.
osoba do kontaktu:
Wiesław Sikorski
tel. 94 37 266 71